⯑دیدار مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان اصفهان با شهرداران شهرستان سمیرم

نوشته شده توسط  آذر 20, 781

مهندس جهانگیری مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های اصفهان با حضور در شهرستان سمیرم با شهرداران سمیرم، حنا، ونک، کمه، بیدآباد و فتح آباد دیدار و گفتگو کرد .

????در این نشست صمیمی مسائل، نیازها و اولویت های حوزه مدیریت شهری این شهرستان مورد بررسی قرارگرفت و در خصوص سازوکارهای همکاری و استفاده از توان و ظرفیت های سازمان همیاری در جهت تامین این نیازها بحث و تبادل نظرشد.

????مهندس جهانگیری مدیر عامل سازمان ضمن ارائه گزارش فعالیت ها و اقدامات و استماع موارد و نقطه نظرات شهرداران بر همکاری هر چه بیشتر تأکيد کرد و آمادگی سازمان همیاری را در راستای تحقق بخشیدن اهداف شهرداری های سمیرم و ارائه خدمات بهتر به مردم شریف شهرستان را اعلام داشت.

????وی تصریح کرد: جایگاه حمایتی و قانونی سازمان همیاری شهرداریها باعث مشارکت بیشتر و تعامل این سازمان با شهرداری ها است و سازمان به عنوان بازوی توانمند و حمایت کننده شهرداری های استان آمادگی افزایش تعاملات بیشتر با شهرداریها را دارد

 ????مهندس علیخانی شهردار سمیرم نیز ضمن استقبال از این حرکت قابل تقدیر مدیریت سازمان گفت انتظار است مدیریت جدید سازمان به شهرهای کم برخوردار بخصوص شهرهای تازه تاسیس شده توجه بیشتری داشته باشد.

 ????وی افزود: در سایه هم دلی و تعامل بیشتر شهرداریها با سازمان قطعا اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.  


????جلسه هم‌اندیشی و بررسی مشکلات شهرداری‌ها در محل شهرداری سمیرم برگزار گردید.


روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سمیرم

  • با سلام منتظر نظرات سازنده شما هستیم
  • نظر دادن

    Make sure you enter all the required information, indicated by an asterisk (*). HTML code is not allowed.